Переоформлення особових рахунків в обслуговуючих організаціях, укладання з ними договорів
Маючи у власності будинок, квартиру чи нежитлове приміщення, власникам доводиться стикатися з різними обслуговуючими організаціями (ЖЕК, ОСББ, СОН, Водоканал, РЕС та ін.).
І коли все обмежується лише оплатою певних послуг, все здається досить просто, легко та швидко.
Але коли питання стосується оформлення особових рахунків, ситуація сильно відрізняється. Величезні черги, кидання від одного кабінету до іншого, отримання різних довідок. У цілому нині процес затягується на тривалий період.
Для початку визначимося у яких випадках необхідно оформити на себе особові рахунки:
– при введенні в експлуатацію приватного будинку
– при купівлі квартири, будинку або нежитлового приміщення
– при оформленні спадщини або дарування нерухомого майна;
– при розподілі об’єкта нерухомого майна на кілька самостійних;
– при переведенні нежитлового приміщення в житлове або навпаки
Якщо Ви стали власником нерухомого майна, необхідно переоформити всі особові рахунки на себе. І для того, щоб зробити все доклавши мінімум зусиль – радимо звернутися до фахівців.
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років. Наші фахівці готові допомогти Вам, як надавши кваліфіковану консультацію та повністю роз’яснити всю процедуру, так і зайнятися Вашою справою «під ключ».
Укладання договору з обслуговуючими організаціями | |
Додаткові послуги | |
Інформаційна довідка | /span> |
Довідка з БТІ | |
Довідка ф. 1 |
Реєстрація будинкової книги
Будинкова книга – це документ, до якого вносяться відомості про реєстрацію місця проживання громадян.
На підставі домової книги органи самоорганізації населення можуть видати довідку про зареєстрованих у будинку осіб (довідка ф.1). Також, якщо необхідно отримати довідку про останнє місце проживання людини (наприклад, для оформлення спадщини) Вам також знадобиться домова книга.
Постає питання «Де ж взяти домову книгу?» та «Де її зареєструвати?». Купити будинкову книгу можна у будь-якому канцелярському магазині або безпосередньо в органах самоорганізації населення. Потім варто підготувати всі правовстановлюючі документи і звернеться до БТІ для її реєстрації.
У випадку, якщо на момент реєстрації домової книги, в будинку ніхто не проживав більше жодних додаткових дій не треба. Але якщо там вже є зареєстровані особи – вони зобов’язані звернутися до ЦПАУ та отримати довідки про свою реєстрацію. Після цього власник будинку, на підставі таких довідок, зобов’язаний звернутися до органів реєстрації місця проживання та внести відомості про реєстрацію цих осіб до домової книги.
Також треба пам’ятати, якщо домову книгу було оформлено, але власник будинку змінився – він має право завести нову домову книгу, і зобов’язаний перенести всі відомості про раніше зареєстрованих осіб. Також новий власник може у старій домовій книзі лише внести відомості щодо зміни власника, для цього йому необхідно звернутись до БТІ.
Важливо пам’ятати, що процедура реєстрації домової книги не є безкоштовною! Вартість залежатиме від термінів виконання.
Для того щоб зареєструвати домову книгу максимально швидко і без помилок – радимо звернутися за допомогою до фахівців ! Юристи компанії “Аналог БТІ” готові зареєструвати Вам домову книгу максимально швидко!
Реєстрація будинкової книги | |
Додаткові послуги | |
Інформаційна довідка | |
Довідка з БТІ | |
Технічний паспорт |
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання
Кожен громадянин нашої країни має зареєструвати своє місце проживання.
В Україні питання реєстрації місця проживання регулюється Постановою КМУ від 02.03.2016 р. «Про затвердження правил реєстрації місця проживання та порядку передачі органами реєстрації інформації Єдиному державному демографічному реєстру».
Для того щоб зареєструвати своє місце проживання необхідно звернутися до центрів надання адміністративних послуг. А якщо у Вашому населеному пункті їх немає – до виконавчих органів місцевого самоврядування (сільрада або селищна рада).
При реєстрації місця проживання уповноважена особа зобов’язана внести до Вашого паспорта відомості про місце Вашого проживання. А якщо у Вас є паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, Вам видадуть витяг з демографічного реєстру.
Також важливо пам’ятати, що процедура реєстрації місця проживання не є безкоштовною. Ви будете зобов’язані сплатити адміністративний збір безпосередньо перед проведенням реєстрації місця проживання.
Крім того, якщо Ви знімаєтесь з реєстрації місця проживання, протягом 30 календарних днів Ви зобов’язані зареєструвати місце проживання. У разі пропуску цього терміну передбачено штраф.
При реєстрації місця проживання необхідно мати при собі оригінал паспорта та документів на квартиру чи будинок, у якому Ви плануєте реєструвати своє місце проживання. Якщо не Ви є власником цього майна – необхідна згода власника. Якщо Ви плануєте зареєструвати місце проживання малолітньої дитини – додатково знадобиться згода обох батьків.
На перший погляд, процедура реєстрації місця проживання досить проста. Але, як показує практика, у зв’язку з великою бюрократією громадяни часто отримують відмови у зв’язку з відсутністю деяких документів або згод.
І для того, щоб максимально швидко зареєструвати своє місце проживання – рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців. Співробітники компанії “Аналог БТІ” готові допомогти Вам вирішити це питання!
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання | |
Додаткові послуги | |
Інформаційна довідка | |
Довідка з БТІ |