Одним із найпоширеніших та проблемних способів отримання нерухомості у власність є оформлення нерухомості у спадщину. Перше, про що Вам необхідно пам’ятати, що ця процедура обмежена у часі, а саме у ст. 1270 Цивільного кодексу України законодавець встановив строк для прийняття спадщини у шість місяців з моменту смерті спадкодавця. Якщо ж спадкоємець протягом цього строку не подав заяву про прийняття спадщини, він вважається таким, що його не прийняв (крім спадкоємців, які фактично прийняли спадщину).
Перше, що необхідно буде зробити, це після смерті померлого подати заяву про прийняття спадщини. Незалежно від того, яке майно входить до складу спадщини та скільки його – Ви подаєте одну заяву про прийняття спадщини, чим підтверджуєте, що готові прийняти все майно, яке Вам належить.
Крім того, спадкоємець має право, як прийняти, так і відмовитися від прийняття спадщини, у строки встановлені для її прийняття.
Потрібно пам’ятати, що є два види прийняття спадщини: за законом та заповітом.
Спадкоємцями за заповітом є особи, які в ньому вказані, і кожен із спадкоємців отримає ту частку у спадщині, яка вказана у заповіті.
Щодо спадкування за законом, то тут встановлено черговість спадкоємців. Законодавством України встановлено п’ять черг спадкоємців.
Також не варто забувати, що, якщо Ви протягом шести місяців після смерті спадкодавця не приймете спадщину, майно може перейти інших спадкоємців. У ст. 1277 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі неприйняття спадкоємцями спадщини цю спадщину можна визнати відумерлою. Це означає, що орган місцевого самоврядування (міськрада, сільрада) має право звернутися до суду про визнання спадщини відумерлою. Після чого, майно, яке належало близькій для Вас людині, переходить у власність територіальної громади.
У спадщину можна оформити як рухоме, так і нерухоме майно.
Наша команда досвідчених юристів завжди готова допомогти Вам в оформленні спадщини на нерухоме майно, таке як квартира, будинок, земельна ділянка, нерухомість, гараж і т.д. Звертаючись до нас ви, по-перше, позбавляєте себе постійного нагадування про Ваше горе, також економите свій час, і, що не мало важливо, впевнені, що документи будуть зроблені швидко, якісно і грамотно.
Отримання квартири у спадщину
Одним із способів стати власником квартири є отримати її у спадщину. Насамперед, необхідно звернутися до нотаріуса для відкриття спадкової справи. Зробити це потрібно протягом шести місяців із дня смерті спадкодавця.
Далі варто зайнятися пошуком та підготовкою документів, що підтверджують право власності померлого на квартиру. Також не варто забувати про документи, що підтверджують реєстрацію права власності за померлим. І, звичайно, нотаріус попросить Вас надати технічний паспорт, який повинен відображати поточний стан квартири (якому не більше1 року).
На підставі вищевказаних правовстановлюючих документів, нотаріус, після закінчення шести місяців, видає спадкоємцю Свідоцтво про право на спадщину згідно із законом або за заповітом. Це свідоцтво і буде документом, що підтверджує право власності спадкоємця на квартиру.
При отриманні квартири у спадщину може виникнути багато складнощів, включаючи оформлення спадщини через суд. Тому, щоб убезпечити себе та зберегти свій час та майно варто звертатися до професіоналів!
Які документи Вам знадобляться*:
- Свідоцтво про смерть
- Заповіт
- Документи, що підтверджують родинні зв’язки
- Довідки про склад сім’ї та останнє місце проживання померлого
- Документи на квартиру
- Технічний паспорт на квартиру
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Юристи компанії «Аналог БТІ» працюють у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо отримання квартири у спадщину. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі при підготовці необхідних документів для оформлення спадщини на квартиру. Окрім цього, звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста з спадкування нерухомості
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання Свідоцтва про право на спадщину на квартиру
- Грамотно і правильно оформлене Свідоцтво про право на спадщину на квартиру
- Реєстрацію права власності на квартиру за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо документи, необхідні для оформлення спадщини
- Відкриваємо спадкову справу у нотаріуса
- Представляємо Ваші інтереси в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо
- Готуємо повний пакет документів для отримання свідоцтва про право на спадщину на квартиру
- Реєструємо право власності на квартиру
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги |
Заява про прийняття спадщини |
Заява про відмову від прийняття спадщини |
Перевірка наявності заповіту |
Відкриття спадкової справи |
Отримання довідок із місця проживання |
Отримання підтвердження реєстрації права власності |
Заява на отримання свідоцтва про право на спадщину |
Технічний паспорт |
Реєстрація права власності |
Оцінка |
Отримання будинку у спадщину
У порядку спадкування можна отримати будь-які об’єкти нерухомості, включаючи приватний будинок. Оформлення документів на будинок досить складна процедура і складається з багатьох етапів. Перше, що потрібно буде зробити, це відкрити спадкову справу у нотаріуса. Місцем відкриття спадщини є останнє місце реєстрації померлого, що підтверджується відповідною довідкою.
Після відкриття спадкової справи Вам необхідно буде надати нотаріусу документи, які є підтвердженням того факту, що спадкодавець був власником будинку – це документи, що встановлюють право на будинок; довідка, що право власності було зареєстроване за померлим; технічний паспорт; документи на земельну ділянку.
Після закінчення шестимісячного терміну після відкриття спадщини, за умови, що надані всі необхідні документи на будинок, нотаріусом буде видано Свідоцтво про право на спадщину.
Також необхідно пам’ятати, що оформлення будинку в порядку спадкування є досить тривалою процедурою, і в її процесі може виникнути безліч складнощів. Наприклад, при оформленні документів на будинок у Вас обов’язково вимагатимуть документи на земельну ділянку, на якій він розташований (якщо земельна ділянка належить на праві власності, то на неї потрібно оформляти спадщину). У разі, якщо у Вас їх немає, потрібно буде отримати ряд довідок органів державної влади та місцевого самоврядування: ця процедура може затягтися на дуже довгий час, а в гіршому випадку, Вам необхідно буде звертатися до суду і визнавати своє право на цей будинок.
Щоб уникнути цих складнощів, варто звернутися до досвідчених юристів, які зроблять це все за Вас у короткі терміни та з гарантією отримання результату!
Які документи Вам знадобляться*:
- Свідоцтво про смерть
- Заповіт
- Документи, що підтверджують родинні зв’язки
- Довідки про склад сім’ї та останнє місце проживання померлого
- Документи на будинок
- Документи на землю
- Технічний паспорт на будинок
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо отримання будинку у спадщину. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі при підготовці необхідних документів для оформлення спадщини на будинок. Окрім цього , звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста у спадщину
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання Свідоцтва про право на спадщину на будинок
- Грамотно і правильно оформлене Свідоцтво про право на спадщину на будинок
- Реєстрацію права власності на будинок за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо документи, необхідні для оформлення спадщини
- Відкриваємо спадкову справу
- Представляємо Ваші інтереси в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо
- Готуємо повністю пакет документів для отримання свідоцтва про право на спадщину
- Отримуємо Свідоцтво про право на спадщину на будинок
- Реєстрація права власності на будинок
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги |
Заява про прийняття спадщини |
Відкриття спадкової справи |
Отримання довідок із ЖЕО |
Підтвердження реєстрації права власності |
Заява на отримання свідоцтва про право на спадщину |
Довідка, що земельна ділянка не приватизована |
Технічний паспорт |
Реєстрація права власності |
Оцінка |
Оформлення права власності на земельну ділянку у порядку спадкування
Є різні способи стати власником земельної ділянки, і одним із таких є отримати земельну ділянку у спадщину.
На початку цього тривалого процесу треба відкрити спадкову справу у нотаріуса за місцем реєстрації померлого. Це необхідно зробити протягом 6 місяців з дня смерті спадкодавця. Після відкриття спадкової справи спадкоємці зобов’язані підготувати пакет документів на земельну ділянку, щоб підтвердити, що вона справді належала померлому .
У разі якщо у Вас є всі документи на земельну ділянку, нотаріус надає запити до територіальних управлінь державного земельного кадастру для отримання нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, а також на отримання витягу з ДЗК. І тут на Вас можуть чекати перші неприємності, оскільки земельним ділянкам, які видавалися громадянам на підставі державних актів до 2002 року, не присвоювалися кадастрові номери. А за чинним законодавством для будь-якої операції із землею, їй має бути присвоєно кадастровий номер. У такому разі Вам перед тим, як отримати свідоцтво про право на спадщину, додатково доведеться ще займатися присвоєнням кадастрового номера земельній ділянці.
Але навіть якщо земельній ділянці, яка успадковується, і присвоєно кадастровий номер, дуже часто трапляється, що при отриманні витягу з ДЗК виявляється, що в ньому є помилки, наприклад, неправильно вказані реквізити документа, що встановлює право, або ж дані власника. І в таких випадках необхідно вносити зміни до відомостей ДЗК, а для цього підготувати пакет документів, що підтверджують, що дані справді були внесені не так.
Але це теж ще не найстрашніше, що може з’ясуватись у процесі оформлення спадщини на земельну ділянку. Часто буває, що на кадастровій карті є накладки однієї ділянки на іншу. У таких випадках власники цих ділянок не можуть провести жодних дій з ділянкою, навіть отримати свідоцтво про право на спадщину на землю.
У процесі оформлення права власності на земельну ділянку в порядку спадкування може виникнути багато складнощів. І для того, щоб бути впевненим, що Ваша земельна ділянка буде оформлена в строки і право власності буде зареєстроване без різних помилок, варто звернутися до фахівців!
Які документи Вам знадобляться*:
- Свідоцтво про смерть
- Заповіт
- Документи, що підтверджують родинні зв’язки
- Довідки про склад сім’ї та останнє місце проживання померлого
- Документи на землю
- Витяг з ДЗК
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у цій сфері вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо оформлення земельної ділянки у порядку спадкування. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів для оформлення спадщини на земельну ділянку. Окрім цього, звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати Договір на надання послуг та зробити довіреність на наших співробітників. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста у спадщину
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання Свідоцтва про право на спадщину на землю
- Грамотно і правильно оформлене Свідоцтво про право на спадщину на земельну ділянку
- Реєстрацію права власності на земельну ділянку за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо документи, необхідні для оформлення спадщини на землю
- Відкриваємо спадкову справу
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо
- Готуємо повний пакет документів для отримання свідоцтва про право на спадщину на земельну ділянку
- Отримуємо Свідоцтво про право на спадщину на землю
- Реєструємо право власності на землю за Вами
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги |
Заява про прийняття спадщини |
Відкриття спадкової справи |
Отримання довідок із ЖЕО |
Витяг з ДЗК |
Заява на отримання свідоцтва про право на спадщину |
Реєстрація права власності |
Нормативно-грошова оцінка |
Переоформлення нежитлової нерухомості у спадщину
Одним із способів стати власником нежитлової нерухомості є переоформити її у спадщину. Перше питання, яке виникає – що для цього потрібно зробити? На початку процесу переоформлення нежитлової нерухомості у спадщину Вам необхідно подати заяву про прийняття спадщини до нотаріуса для відкриття спадкової справи. Після відкриття спадкової справи слідує тривалий процес з підготовки необхідних документів для оформлення нежитлової нерухомості в порядку спадкування. Найперше, що Ви повинні надати нотаріусу – це документи, що встановлюють право на нежитлове приміщення. На підставі цих документів нотаріус проводить перевірки у реєстрі, а також запити. Все це необхідно, щоби переконатися, що померлому дійсно належало дане майно і за ним було зареєстровано право власності.
Також при видачі свідоцтва про право на спадщину нотаріус вимагатиме до пакету документів ще додатково принести технічний паспорт на нежитлове приміщення. .
Після подачі повного пакета документів нотаріусу Ви наприкінці отримуєте свідоцтво про право на спадщину. Якщо ж у Вас не буде оригіналів документів на нежитлове приміщення, то нотаріус видасть вам постанову про відмову вчинення нотаріальних дій. І в такому разі Вам необхідно буде у судовому порядку визнавати право власності на нежитлове приміщення. .
І для того, щоб у процесі оформлення нежитлової нерухомості у спадщину у результаті всі документи були отримані в строк, без помилок та без витрат Вашого часу радимо звернутися до профільних юристів!
Які документи Вам знадобляться*:
- Свідоцтво про смерть
- Заповіт
- Документи, що підтверджують родинні зв’язки
- Довідки про склад сім’ї та останнє місце проживання померлого
- Документи на нежитлове приміщення
- Технічний паспорт на нежитлове приміщення
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює в сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа з переоформлення нежитлової нерухомості у спадщину. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів для переоформлення нежитлової нерухомості в порядку спадкування. Окрім цього, звертаючись до нас, Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати Договір на надання послуг та зробити довіреність на наших співробітників. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста у спадщину
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання Свідоцтва про право на спадщину
- Свідоцтво про право на спадщину
- Реєстрацію права власності на нежитлове приміщення за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Оформлюємо довіреність на представництво інтересів на наших співробітників
- Отримуємо документи, необхідні для оформлення спадщини
- Відкриваємо спадкову справу
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо
- Готуємо повністю пакет документів для отримання свідоцтва про право на спадщину
- Отримуємо Свідоцтво про право на спадщину
- Реєструємо право власності на нежитлове приміщення
- Видаємо готові документи клієнту
Додаткові послуги |
Заява про прийняття спадщини |
Відкриття спадкової справи |
Отримання довідок із ЖЕО |
Підтвердження реєстрації права власності |
Заява на отримання свідоцтва про право на спадщину |
Технічний паспорт |
Реєстрація права власності |
Оцінка |
Отримання гаража у спадщину
Для того что бы оформить право собственности на гараж в порядке наследования, в первую очередь необходимо открыть наследственное дело путем подачи заявления о принятии наследства нотариусу. Это необходимо сделать в течении шести месяцев со дня смерти наследодателя, так как в худшем случае Вы можете потерять свое имущество.
Для того щоб оформити право власності на гараж у порядку спадкування, насамперед необхідно відкрити спадкову справу шляхом подання заяви про прийняття спадщини нотаріусу. Це необхідно зробити протягом шести місяців з дня смерті спадкодавця, тому що в гіршому випадку Ви можете втратити своє майно.
Після відкриття спадкової справи слід зайнятися підготовкою документів, необхідних для отримання свідоцтва про право на спадщину. Перше, що у Вас має бути це правовстановлюючі документи на гараж, на підставі яких нотаріус робить перевірки у реєстрах на наявність права власності, а також відсутність обтяжень. Також нотаріус може зробити запити, у яких попросить підтвердження наявності права власності на гараж за померлим, відповіді на які необхідно подати нотаріусу для видачі свідоцтва про право на спадщину. Крім цього у Вас обов’язково вимагатимуть технічний паспорт на гараж. Після отримання всього пакету документів, Ви нарешті зможете отримати свідоцтво про право на спадщину.
Процес оформлення гаража у спадщину досить тривалий і вимагає багато сил, уваги та Вашого часу. І для того, щоб отримати свої документи максимально швидко і приклавши до цього мінімальну кількість свого часу та сил, рекомендуємо звернутися за допомогою у цьому питанні до фахівців!
Які документи Вам знадобляться*:
- Свідоцтво про смерть
- Заповіт
- Документи, що підтверджують родинні зв’язки
- Довідки про склад сім’ї та останнє місце проживання померлого
- Документи на гараж
- Технічний паспорт на гараж
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює в сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа з оформлення гаража в порядку спадкування. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних для цього документів. Окрім цього, звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати Договір на надання послуг та зробити довіреність на наших співробітників. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста у спадщину
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання Свідоцтва про право на спадщину
- Свідоцтво про право на спадщину
- Реєстрацію права власності на гараж за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Оформлюємо довіреність на представництво інтересів на наших співробітників
- Отримуємо документи, необхідні для оформлення спадщини
- Відкриваємо спадкову справу
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо
- Готуємо повністю пакет документів для отримання свідоцтва про право на спадщину
- Отримуємо Свідоцтво про право на спадщину
- Реєструємо право власності на гараж
- Видаємо готові документи клієнту
Додаткові послуги |
Заява про прийняття спадщини |
Відкриття спадкової справи |
Отримання довідок із ЖЕК |
Підтвердження реєстрації права власності |
Заява на отримання свідоцтва про право на спадщину |
Технічний паспорт |
Реєстрація права власності |
Оцінка |
Свідоцтво про право власності на спільне майно подружжя
Майно, яке було придбано у шлюбі, вважається спільним майном подружжя – цю норму встановлено як у Цивільному, так і в Сімейному кодексі України. І кожна людина розуміє це, але коли хтось з подружжя вмирає, виникає питання, а як же успадковувати майно. Дуже часто люди думають, що якщо майно було оформлене на одного з подружжя, який помер, тоді воно успадковується в звичайному порядку. Це все помилки.
Якщо майно було придбано у шлюбі, тоді другий з подружжя має право подати заяву нотаріусу про видачу свідоцтва про право власності на спільне майно подружжя. І тоді процес спадкування проходитиме лише на половину від цього майна. Якщо спадкування відбувається за законом, отримання свідоцтва про право власності на спільне майно подружжя не позбавляє права подати заяву про прийняття спадщини і отримати свідоцтво про право на спадщину на частку майна, що успадковується.
Для отримання свідоцтва про право власності на спільне майно подружжя необхідно подати заяву нотаріусу, в якого відкрито спадкову справу, разом із заявою необхідно подати правовстановлюючі документи на майно та свідоцтво про шлюб.
Які документи Вам знадобляться*:
- Свідоцтво про смерть
- Свідоцтво про шлюб
- Документи на майно
- Технічний паспорт на майно
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює в сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа з переоформлення нерухомості. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів для переоформлення нерухомості та отримання свідоцтва про право власності на спільне майно подружжя. Окрім цього, звертаючись до нас, Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати Договір на надання послуг та зробити довіреність на наших співробітників. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста у спадщину
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання Свідоцтва про право власності на спільне майно подружжя
- Свідоцтво про право власності на спільне майно подружжя
- Реєстрацію права власності на нерухомість за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Оформлюємо довіреність на представництво інтересів на наших співробітників
- Отримуємо документи, необхідні для оформлення свідоцтва
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо
- Готуємо повний пакет документів для отримання свідоцтва про право власності на спільне майно подружжя
- Отримуємо Свідоцтво про право власності на спільне майно подружжя
- Реєструємо право власності на нерухомість
- Видаємо готові документи клієнту
Додаткові послуги |
Заява про видачу свідоцтва |
Підтвердження реєстрації права власності |
Технічний паспорт |
Реєстрація права власності |