Кожна людина знає, що будь-яке нерухоме майно, яке є у власності – підлягає реєстрації. Підтвердженням права власності на майно є наявність правовстановлюючих документів, крім цього відомості про нього мають бути внесені до державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Досить часто люди стикаються із ситуацією, коли документи на майно, яким вони володіють, не оформлені належним чином. Тому, щоб стати повноправним власником нерухомості, потрібно упорядкувати документи.
Якщо питання стосується будинку та квартири, то перше, що необхідно зробити – це виготовити технічний паспорт на об’єкт. Щоб уникнути неточностей, розбіжності площ у документах, важливо, щоб технічний паспорт був виготовлений кваліфікованим інженером. Після обстеження Вашого майна інженер встановлює, чи є самовільні будівлі, і якщо таких немає, але все ж таки є розбіжність у площі необхідно вносити відомості до реєстру. За заявою власника чи його представника, нотаріус чи інший реєстратор вносить дані нерухомості в державний реєстр. Для реєстрації права власності потрібно надати документ , на підставі якого ви володієте майном, технічний паспорт та документи власника.
Крім цього, на сьогоднішній день частою є практика, коли добудови, перебудови призвели до того, що вони є самовільно побудованими, і в такому випадку власник зобов’язаний звертатися до ДАБК. Але, як показує практика, за такої ситуації власникам майна виписують штраф і можуть зобов’язати знести самовільні споруди. Зіткнувшись із такою ситуацією, власник має право звернутися до суду та визнати право власності на самовільно збудовані об’єкти. Якщо суд виносить рішення, у якому задовольняє позовні вимоги позивача, то власник на підставі цього рішення має подати декларацію про готовність до експлуатації самовільно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду. І вже після цього можна реєструвати право власності на об’єкт.
Також частою є практика, що на земельній ділянці розташований будинок (дачний або садовий) і власник хоче перевести його в житловий, але забуває, що з переведенням будинку необхідно змінити цільове призначення земельної ділянки. Адже у ст. 21 Земельного кодексу України, встановлено, що у разі використання земельної ділянки не за призначенням особа може бути притягнута до відповідальності. Крім цього, можуть скасувати переведення будинку в житловий.
І для того, щоб таких випадків не було , щоб документи на нерухоме майно були в порядку, перед кожною дією з майном радимо звернутися за консультацією до фахівця.
Узаконення самочинного будівництва
Як тільки ми купуємо нерухоме майно, будь то будинок чи квартира, у нас усі документи в порядку. Але за кілька років виникає бажання щось змінити. Зміни можуть бути різними – від внутрішнього перепланування кімнат до добудови додаткового поверху в будинку. І коли власник думає, що ці дії не мають жодних наслідків – адже «я ж власник майна», то він дуже помиляється.
Якщо у своїй квартирі або будинку Ви зробили перепланування кімнат шляхом встановлення перегородок, демонтуванням стін, без порушення капітальних будівель і у зв’язку з цим у Вас змінилася площа – то це і справді не відноситься до самочинного будівництва, але все ж таки підлягає реєстрації права власності на об’єкт у реєстрі прав власності на нерухоме майно, із зазначенням правильної площі. Перед тим, як вносити зміни до реєстру, до Вас повинен приїхати інженер і зробити технічну інвентаризацію майна, після чого видати технічний паспорт.
Але є випадки, коли власники не просто роблять перепланування в будинку, а й добудівлюють нові споруди. І в таких випадках перед тим, як розпочинати будівництво, необхідно подати повідомлення про початок будівельних робіт до органу державного архітектурно-будівельного контролю, і лише після реєстрації цього повідомлення у реєстрі документів – можна починати робити такого виду будівельні роботи.
Після закінчення будівництва необхідно провести технічну інвентаризацію будинку, після чого слід звернутися до органу державного архітектурно-будівельного контролю з декларацією про готовність об’єкта до експлуатації. І завершальним етапом буде реєстрація права власності на підставі цих документів.
Якщо такі добудови були зроблені, необхідно звертатися до суду і визнавати право власності на ці будівлі. І лише після отримання рішення суду, власник подає до ДАБК декларацію про готовність до експлуатації самовільно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду. Після того, як таку декларацію буде зареєстровано в єдиному реєстрі документів, можна звертатися до реєстратора та реєструвати право власності на майно.
Узаконення самовільного будівництва досить тривала та складна процедура. Будь-яка допущена помилка – може коштувати Вам Вашого майна. І для того, щоб документи були зроблені правильно – радимо звернутися до фахівців. Співробітники компанії “Аналог БТІ” завжди готові допомогти Вам в оформленні документів на Ваше майно.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на майно
- Витяг про державну реєстрацію права власності
- Технічний паспорт на будинок/квартиру
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо узаконення самовільних будов, у тому числі й у судовому порядку. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів для узаконення майна. Окрім цього, звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець, Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста щодо узаконення самовільних будівель
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання документів на майно
- Реєстрацію права власності на будинок за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо документи, необхідні для узаконення самовільного будівництва
- Подаємо пакет документів до відповідних органів
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо
- Готуємо повністю пакет документів для узаконення самовільних будівель
- Реєструємо право власності
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги |
Технічний паспорт |
Повідомлення про початок будівельних робіт |
Декларація про готовність об’єкта до експлуатації |
Висновок про технічний стан нерухомого майна |
Представництво інтересів у суді |
Висновок про технічний стан нерухомого майна
Внаслідок проведення технічної інвентаризації нерухомого майна інженер може видавати не лише технічний паспорт, а й висновок про технічний стан нерухомого майна.
Однією з цілей розробки такого висновку є встановлення поточного стану об’єкта, а також можливість подальшої експлуатації. Такий висновок робиться в основному на багатоповерхові будинки, для того, щоб попередити передчасне зношення будинку або ж, у разі визнання будинку аварійним, своєчасно евакуювати мешканців.
Але ще висновки про технічний стан нерухомого майна робляться на житловий будинок або домоволодіння, квартиру. Такий висновок може вимагати нотаріус під час укладання угоди або оформлення спадщини.
У такому висновку вказується технічний стан майна, всі будівлі та споруди, що належать до будинку. Після цього інженер наводить дані щодо площі, як загальної, так і окремо житлової. Якщо в такому домоволодінні є кілька співвласників, інженер також має вказати, яка частка належить кожному із співвласників.
Інженери компанії “Аналог БТІ” завжди готові підготувати висновок про технічний стан нерухомого майна в максимально швидкі терміни.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на майно
- Витяг про державну реєстрацію права власності
- Документи на земельну ділянку
- Витяг з ДЗК
- Технічний паспорт на будинок/квартиру
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років. Наші інженери готові зробити висновок про технічний стан нерухомого майна у максимально швидкий термін. Окрім цього, звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого спеціаліста
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Виїзд інженера на об’єкт у зручний для Вас час
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Проводимо технічну інвентаризацію об’єкту
- Готуємо Висновок про технічний стан нерухомого майна
- Видаємо готові документи у гарній папці
Додаткові послуги |
Технічний паспорт |
Довідка про перерахунок часток між власниками домоволодіння |
Зміна цільового призначення земельної ділянки
У Земельному кодексі України встановлено, що кожна земельна ділянка має своє цільове призначення, а використання за призначенням не забороняється. Але, що ж припустити, якщо у Вас є ділянка, але Ви її хочете використовувати з іншою метою, ніж дозволяється згідно її цільового призначення.
Для таких випадків ст. 20 ЗК України встановлено порядок зміни цільового призначення земельної ділянки. Причини для такої зміни можуть бути різні – від будівництва житлового будинку на землях для індивідуального дачного будівництва до ведення товарного сільськогосподарського виробництва на землях, не призначених для цього.
Для того, щоб змінити цільове призначення земельної ділянки, необхідно звернутися до відповідної організації, яка має сертифікат на проведення такого виду робіт, та замовити проект відведення земельної ділянки. Після розробки такого проекту його необхідно узгодити у різних підрозділах (управлінні земельних ресурсів, управління архітектури та ін.).
Коли проект відведення земельної ділянки готовий, його необхідно подати на затвердження. Залежно від приналежності ділянки до межі населеного пункту, району чи області – документи подаються до сільради/міськради, районної/ обласної адміністрації.
Протягом місяця, після подання документів на затвердження, відповідний орган повинен ухвалити рішення, в якому зазначено, що цільове призначення ділянці змінено або дати мотивовану відмову.
Після отримання рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки необхідно звернутися до державного реєстратора та зареєструвати право власності на ділянку.
У разі використання земельної ділянки не за призначенням винуватців може бути притягнуто до відповідальності відповідно до чинного законодавства.
Завжди потрібно бути уважним до своїх документів, і перед тим, як розпочати процедуру зміни цільового призначення, радимо звернутися до фахівців. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі при підготовці документів, необхідних для зміни цільового призначення ділянки. Також ми контролюємо цей процес на кожній стадії та гарантуємо позитивний результат.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку
- Витяг з ДЗК
- Документи на будівлю (якщо вона є на ділянці)
- Технічний паспорт на будівлю
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо зміни цільового призначення земельної ділянки. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних для цього документів. Окрім цього, звертаючись до нас, Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові вчасно та без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста щодо зміни цільового призначення земельної ділянки
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання Рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки
- Реєстрацію права власності за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо всі необхідні документи
- Розробляємо проект відведення земельної ділянки
- Подаємо пакет документів до відповідних органів
- Представляємо Ваші інтереси в органах державної влади та місцевого самоврядування тощо.
- Повністю проходимо процедуру узгодження проекту відведення
- Готуємо повністю пакет документів для отримання Рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки
- Отримуємо Рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки
- Реєструємо право власності
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги |
Геодезія |
Заява про зміну цільового призначення земельної ділянки |
Проект відведення |
Технічна документація |
Реєстрація права власності |
Переведення дачного (садового) будинку в житловий будинок
Придбаючи у власність дачний або садовий будинок багато хто не розуміє, яким ризикам вони наражаються.
Адже люди, купуючи таке майно, не розуміють, що воно не може бути використане як житло цілий рік, також там не можна прописатися. І після цього виникає багато питань, як документи впорядкувати, як будинок перевести у статус житлового?
Переведення дачного (садового) будинку в житловий будинок здійснюється сільрадою або міськрадою (структурним підрозділом) шляхом видачі рішення про переведення його у житловий будинок.
Переведення здійснюється шляхом звернення з відповідною заявою до органу місцевого самоврядування. Разом із заявою необхідно надати правовстановлюючі документи на будинок, а також звіт про проведення технічного огляду. У разі, коли власниками будинку є кілька осіб, додатково подаються заяви-згоди всіх співвласників на зміну статусу будинку у житловий.
Форму такого звіту затверджує КМУ. Його мають право робити особи, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат, що дозволяє їм займатися такими видами робіт.
У такому звіті обов’язково мають бути відомості про площу будинку (як загальну, так і житлову), кількість поверхів (включаючи мансардний ). Окремо в ньому вказується тип стін, фундаменту, перегородок, перекриття, матеріал з якого виготовлені конструкції даху та його покриття. Ще у звіті зазначаються проведені до будинку комунікації – опалення, вода тощо.
Перед тим як розпочати переведення дачного будинку в житловий необхідно пам’ятати, що в ньому має бути опалення цілий рік і не менш важливою умовою є висота стін, яка повинна бути не менше 2,5 м.
Після подачі всіх цих документів протягом місяця ОМС видають рішення про переведення дачного або садового будинку в житловий. Але завжди потрібно пам’ятати, що Ви можете отримати і відмову, причини цього можуть бути різні – від подачі неповного пакету документів, до технічної неможливості переведення дачного або садового будинку в житловий.
Процедура надання будинку статусу житлового досить тривала і трудомістка. Співробітники компанії «Аналог БТІ» готові допомогти Вам як на етапі розробки звіту про проведення технічного огляду дачного (садового) будинку, так і повністю зайнятися оформленням переведення будинку в житловий «під ключ».
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на дачний (садовий) будинок
- Витяг про державну реєстрацію права власності
- Технічний паспорт на дачний (садовий) будинок
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо переведення дачних та садових будинків у житлові. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів такого переведення. Окрім цього, звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець, Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста щодо переведення дачного або садового будинку в житловий
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання документів на майно
- Реєстрацію права власності на будинок за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Готуємо звіт про проведення огляду дачного (садового) будинку
- Готуємо пакет документів, необхідний для переведення дачного (садового) будинку в житловий
- Подаємо пакет документів до відповідних органів
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо.
- Отримуємо рішення про переведення дачного або садового будинку в житловий будинок
- Реєструємо право власності
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги |
Звіт про проведення огляду дачного (садового) будинку |
Технічний паспорт |
Реєстрація права власності |
Переведення нежитлової нерухомості в житлову
Маючи у власності нежитлове приміщення, багато хто хоче використовувати його як квартиру. Адже найчастіше таке приміщення знаходиться на першому поверсі багатоповерхового житлового будинку. Використовувати його за призначенням немає потреби, і тоді власники починають там жити.
Але варто пам’ятати, що використання приміщень не за призначенням в Україні заборонено.
Для початку необхідно визначити, що ж таке нежитлове та житлове приміщення і, головне, у чому різниця. І так, житлове приміщення – це приміщення, яке розташовується не нижче ніж на першому поверсі, призначене для постійного проживання і обов’язково опалюване. Нежитлове приміщення – це окреме приміщення або приміщення в житловому будинку, яке призначене для комерційних цілей.
На жаль, на сьогоднішній день законодавчо чітко не встановлено порядок переведення нежитлової нерухомості у жилу та навпаки. Цей процес регулюється на місцевому рівні. І якщо в деяких містах України, наприклад, у Києві, міськрадою прийнято порядок, який регулює це питання, то в Одесі та Одеській області такий процес не зовсім врегульований.
При переведенні нежитлової нерухомості в житлову необхідно зробити огляд приміщення, такий огляд робить кваліфікований інженер, після чого він робить висновок, в якому вказується можливо чи не можливо його перевести в житлове. Цей висновок і є підставою зміни призначення майна.
У разі якщо органами місцевого самоврядування не прийнято порядку переведення нежитлової нерухомості в житлову , такий висновок експерта є підставою для реєстрації права власності на квартиру/будинок.
Якщо ж цей процес врегульований на місцевому рівні, тоді з цим висновком необхідно звертатися до міськради (сільради), на підставі чого приймається рішення про переведення нежитлового приміщення в житлове. І лише після цього документи можна подавати на реєстрацію права власності.
Порядок переведення житлової нерухомості в нежитлову аналогічний переведення нежитлової в житлову. Також важливо пам’ятати, що таке переведення можна робити неодноразово, залежно від життєвих ситуацій та функціонального використання нерухомості.
Процес зміни функціонального призначення нерухомого майна є досить тривалою процедурою. І на кожному її етапі необхідно бути уважним та обережним, адже один неправильний рух може коштувати Вам нерухомості.
Якщо Ви зважилися на цей крок, рекомендуємо звернутися до фахівців у цій сфері як мінімум за консультацією. Співробітники компанії «Аналог БТІ» готові допомогти Вам перевести нежитлову нерухомість у житлову та навпаки на будь-якому з етапів.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на нежитлове приміщення
- Технічний паспорт на нежитлове приміщення
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо переведення нежитлової нерухомості в житлову та навпаки. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів для такого переведення. Окрім цього, звертаючись до нас, Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець, Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Что Вы получаете в конечном результате
- Консультацию квалифицированного юриста по переводу нежилого помещения в жилое
- Четкий план, как будет проходить Ваше дело и сроки его выполнения
- Подготовку всех документов, необходимых для получения документов на имущество
- Регистрацию права собственности на дом за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Готуємо висновок про можливість переведення нежитлового приміщення в житлову нерухомість
- Готуємо пакет документів, необхідний для переведення нежитлового майна у житлове
- Подаємо пакет документів до відповідних органів
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо.
- Отримуємо рішення про переведення нежитлової нерухомості в житлову
- Реєструємо права власності
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги |
Висновок про можливість переведення нежитлового приміщення в житлове |
Технічний паспорт |
Поділ будинку/квартири/нежитлових приміщень
В наш час не рідкісною є практика, коли власниками домоволодіння є кілька власників. Хоча за фактом у кожного з них є свій вхід, свої господарські будівлі та споруди, але за документами це лише якась частина будинку.
Право власності лише на частку від будинку чи квартири несе багато ризиків та наслідків. Насамперед це стосується ситуацій, коли Ваші співвласники добудували якісь самовільні будівлі чи незаконно перепланували. У такому разі відповідальність несе не тільки той , хто її зробив, а й інші співвласники.
Якщо у Вас виникла така ситуація – Ви до узаконення всіх будівель не зможете ні продати майно, ні подарувати його. А ще до Вас можуть надходити різні повідомлення з ДАБК або управління архітектури про притягнення до відповідальності всіх співвласників.
Бувають, звичайно, ситуації, коли співвласники свідомі і на всі будівельні роботи одержують дозволи і лише після цього починають будувати. Але при введенні таких об’єктів в експлуатацію необхідно постійно робити перерахунок часток усіх співвласників. А, як показує практика, це робиться вкрай рідко, а якщо й робиться – не всі співвласники роблять перереєстрацію права власності. І, зрештою, виникає невідповідність документів одних співвласників з іншими. Зрештою, це загрожує тим, що людям доводиться в судовому порядку визнавати, що таке майно справді їм належить.
Останнім часом багато співвласників об’єднують свої сили та займаються поділом таких домоволодінь на окремі будинки. Ця процедура досить трудомістка.
Перше, що необхідно зробити – провести технічну інвентаризацію всього домоволодіння, на підставі якої інженер може підготувати проект поділу та висновок щодо його технічної можливості. Надалі необхідно присвоїти окремі адреси кожному будинку.
Після отримання Розпорядження ОМС про дозвіл на поділ будинку та присвоєння кожному об’єкту адреси необхідно звернутися до нотаріуса для укладання договору поділу майна. У цього ж нотаріуса можна зареєструвати право власності на кожен будинок за його власниками.
Процедура поділу квартир та нежитлових приміщень аналогічна до поділу будинку.
Також важливо знати, що як поділити майно – так само можна об’єднати кілька об’єктів в один.
Нередкими есть случаи, когда не все совладельцы согласны на раздел домовладения. В такой ситуации, данный вопрос возможно решить только в судебном порядке.
Процес поділу майна дуже тривала та трудомістка процедура. Вирішити її повністю самостійно не вийде ні в якому разі, адже як мінімум, необхідно буде шукати інженера, який зможе провести технічну інвентаризацію, а також нотаріуса у якого посвідчити договір та провести реєстрацію.
Компанія «Аналог БТІ» робить цю процедуру повністю «під ключ», адже у нас є як інженери, які проведуть інвентаризацію, так і юристи, які перевірятимуть та контролюватимуть отримання документів на кожній стадії. У нас також є нотаріуси, з якими ми багато років співпрацюємо. Звертаючись до нас , Ви будете впевнені, що Ваші документи будуть зроблені в обумовлені терміни та належним чином.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на майно
- Технічний паспорт
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа по поділу нерухомого майна. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів для поділу будинку/квартири/нежитлового приміщення. Окрім цього, звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець, Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста у розділі будинку/квартири/нежитлових приміщень
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання документів на окремі об’єкти
- Реєстрацію права власності на будинок за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Готуємо висновок про можливість поділу нерухомості на окремі об’єкти
- Готуємо пакет документів, необхідний для присвоєння адреси окремим будинкам
- Подаємо пакет документів до органів місцевого самоврядування для присування адреси окремим будинкам
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах нотаріату тощо.
- Отримуємо Розпорядження ОМС
- Готуємо пакет документів для укладання договору про розподіл нерухомого майна
- ССупроводжуємо клієнтів під час підписання договору про розподіл нерухомого майна
- Реєструємо право власності
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги |
Проект поділу будинку/квартири/нежитлового приміщення |
Висновок про можливість поділу будинку/квартири/нежитлового приміщення |
Технічний паспорт |
Присвоєння адреси |
Висновок про можливість виділу майна в натурі |
Представництво інтересів у суді |
Реєстрація права власності |
Поділ земельної ділянки
Маючи у власності земельну ділянку, іноді виникає потреба її поділити на кілька окремих ділянок.
Причини цього бувають різні, найпоширенішою є, коли ділянка досить велика і власник хоче її розділити, а надалі одну з них продати або подарувати. Також виникають ситуації, коли є кілька власників однієї ділянки, і для того, щоб повністю бути господарем своєї ділянки, співвласники вирішують її поділити на кілька – після чого зареєструвати право власності за собою.
Для поділу земельної ділянки на кілька окремих спочатку необхідно звернутися до землевпорядної організації для розробки технічної документації. Підставою для цього є письмова заява всіх співвласників із додатком, у якому схематично відображені межі окремих ділянок.
Також у процесі поділу ділянки обов’язково потрібно буде звернутися до сільради чи міськради із заявою про присвоєння адрес окремим ділянкам. Рішення ОМС про присвоєння адреси обов’язково має бути додано у технічну документацію.
Наступним етапом буде присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам, що утворилися. Ця процедура проводиться на підставі технічної документації, яка проходить узгодження в управлінні архітектури, земельних ресурсів і безпосередньо в органах державного земельного кадастру.
Після отримання витягів із державного земельного кадастру на окремі ділянки (з різними кадастровими номерами), кожен із власників повинен звернутися до державного реєстратора, та зареєструвати своє право власності на ділянку у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Також важливо пам’ятати, що окрім поділу земельної ділянки на кілька окремих, можна кілька ділянок об’єднати в одну. Ця процедура аналогічна до процедури розділу.
Процедура поділу земельної ділянки досить тривала та складна. Найважливіше це знайти відповідальних землевпорядників, які підготують технічну документацію без помилок, на підставі якої дані про ділянку будуть внесені на публічну кадастрову карту правильно.
Співробітники компанії «Аналог БТІ» готові допомогти Вам у цьому питанні як на етапі розробки технічної документації, так і повністю надати послугу поділу земельної ділянки «під ключ».
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку
- Витяг з ДЗК
- Документи на будівлю (якщо вона є на ділянці)
- Технічний паспорт на будівлю
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо поділу земельної ділянки. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних для цього документів. Окрім цього, звертаючись до нас, Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи підготують вчасно та без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець, Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста з розподілу земельної ділянки
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для поділу ділянки
- Реєстрацію права власності
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо документи, необхідні для поділу земельної ділянки
- Подаємо пакет документів до відповідних органів
- Представляємо Ваші інтереси в органах державної влади та місцевого самоврядування тощо
- Готуємо повністю пакет документів для отримання рішення про присвоєння адрес новоутвореним земельним ділянкам
- Готуємо та затверджуємо технічну документацію
- Присвоюємо кадастрові номери земельним ділянкам
- Реєструємо право власності
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги |
Геодезія |
Заява про поділ земельної ділянки |
Витяг з ДЗК |
Присвоєння адреси |
Реєстрація права власності |
Перерахунок часток у спільній частковій власності
Будучи співвласником нерухомого майна на праві спільної часткової власності, кожен рано чи пізно зіткнеться з необхідністю перерахунку часток.
Спочатку необхідно розуміти, що означає поняття «спільна часткова власність» і як визначити частку кожного із співвласників. Право спільної часткової власності – це коли власниками нерухомого майна є двоє і більше осіб із визначенням частки кожного з них. Ці частки можуть бути як рівними, так і відрізнятимуться один від одного. Частка кожного із співвласників відображається простими дробами (наприклад, 1/2, 3/7, 2/50 тощо).
Також необхідно знати, у яких випадках співвласники повинні зробити перерахунок часток. Одним із найпоширеніших випадків є, коли один із співвласників зробив реконструкцію своєї частини домоволодіння, у зв’язку з цим змінилася площа всього домоволодіння. І після введення в експлуатацію такого об’єкту всі співвласники (а не тільки той, хто зробив реконструкцію) зобов’язані звернутися до сертифікованого інженера із заявою про перерахунок ідеальних часток домоволодіння, після чого внести зміни до відомостей про реєстрацію права власності.
При перерахунку часток інженер зобов’язаний підрахувати загальну площу об’єкта, а також вирахувати, у кого із співвласників скільки квадратних метрів перебуває у фактичному користуванні. Після таких підрахунків інженер готує довідку, в якій зазначається яка частка майна, що належить кожному із співвласників.
Не менш поширеними є випадки, коли один або кілька співвласників виділяють свої частки в окремі об’єкти. Тоді інші співвласники зобов’язані звернутися до фахівця, і зробити перерахунок часток власників, що залишилися, вже без урахування площі, яка виділена.
Крім цього, потрібно знати, що за наявності самочинного будівництва площа таких будівель не враховується при перерахунку часток.
Якщо співвласники не згодні з вирахуваними частками – вони мають право звернутися до суду.
Дуже важливо у процедурі перерахунку часток у спільній частковій власності звернутися до грамотного інженера, який зробить усі розрахунки правильно. Адже у разі припущення помилки, Ваші документи не будуть відповідати дійсності, і Ви не зможете повним чином розпоряджатися своїм майном.
Інженери компанії «Аналог БТІ» готові провести технічну інвентаризацію майна та зробити довідку про перерахунок часток. Окрім цього, у нас є юристи, які перевірять усі документи та зможуть допомогти Вам зареєструвати право власності на нові частки.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на майно
- Витяг про державну реєстрацію права власності
- Документи на земельну ділянку
- Витяг з ДЗК
- Технічний паспорт на будинок/квартиру
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиціяе
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років. Наші інженери готові зробити технічну інвентаризацію нерухомого майна та підготувати довідку про перерахунок ідеальних часток у максимально швидкі терміни. Також наша компанія може допомогти Вам у проведенні реєстрації права власності відповідно до вирахуваних часток. Окрім цього, звертаючись до нас, Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого спеціаліста
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Виїзд інженера на об’єкт у зручний для Вас час
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Проводимо технічну інвентаризацію об’єкту
- Готуємо Довідку про перерахунок часток нерухомого майна
- Реєструємо право власності
- Видаємо готові документи у гарній папці
Додаткові послуги |
Технічний паспорт |
Реєстрація права власності |
Присвоєння адреси
Будь-який об’єкт нерухомості, будь то земельна ділянка, будинок, квартира чи нежитлове приміщення, має свою адресу. Але що робити, коли адреса, зазначена у документах, не відповідає дійсності.
Причини цього можуть бути різні – від банального перейменування вулиць до перенесення кордонів населених пунктів.
В Одесі найпоширенішими є випадки, коли земельні ділянки чи будинки раніше належали до певних селищ Овідіопольського чи Лиманського районів, але у зв’язку з розширенням меж міста – зараз вони вже розташовані в межах міста.
І тут виникає ситуація – що за документами у Вас вказано селище або село. А для того, щоб розпоряджатися повною мірою своїм майном – Вам необхідно йому надати правильну адресу.
Процедура присвоєння адреси дуже тривала та трудомістка.
На перших етапах необхідно отримати пакет документів, що підтверджують зміни меж міста. Після цього варто зарезервувати нову адресу.
Якщо ці етапи у Вас пройшли вдало – далі необхідно звернутись до відповідної адміністрації Одеської міської ради та подати документи на надання адреси.
У випадку, коли Ваше майно складається з будинку та земельної ділянки – такий процес необхідно робити поетапно – спочатку будинок та лише потім земля.
При наданні адреси земельній ділянці додатково необхідно пройти погодження в органах, які займаються земельними питаннями.
Але навіть коли Ви отримали Розпорядження про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна – це ще не кінець.
Далі варто звернутися до державного реєстратора та внести зміни до державного реєстру речових прав на нерухоме майно. А коли реєстрацію права власності було зроблено ще на паперових носіях, до введення єдиних державних реєстрів – тоді взагалі необхідно зареєструвати право власності.
Процедура присвоєння адреси вимагає уважності на кожному етапі – адже при допущенні навіть незначної помилки, бажаного результату може бути не досягнуто.
Якщо Ви вирішили привести свої документи до ладу, радимо звернутися до фахівців. Які не тільки отримають відповідні документи за Вас, а й професійним поглядом зможуть перевірити результат кожного етапу – тим самим попередити будь-які негативні наслідки.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на майно
- Витяг про державну реєстрацію права власності
- Документи на земельну ділянку
- Витяг з ДЗК
- Технічний паспорт на будинок/квартиру
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років. Наші фахівці готові повністю взяти на себе проходження всього процесу присвоєння адреси нерухомому майну. Також наша компанія може допомогти Вам у проведенні реєстрації права власності згідно з новою адресою. Окрім цього, звертаючись до нас, Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого спеціаліста
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Виїзд інженера на об’єкт у зручний для Вас час
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Готуємо та подаємо пакет документів на резервування адреси
- Отримуємо довідку про резервування адреси
- Готуємо та подаємо пакет документів на присвоєння адреси
- Отримуємо Розпорядження про присвоєння адреси
- Реєструємо право власності
- Видаємо готові документи у гарній папці
Додаткові послуги |
Резервування адреси |
Реєстрація права власності |