У багатьох є мрія збудувати власний будинок! Адже так добре, коли планування кімнат, їх квадратура відповідає Вашому розумінню ідеального! Також великим плюсом буде власна земельна ділянка!
Але перед тим як розпочинати будівництво житлового будинку потрібно отримати на нього дозволи. Залежно від складності споруди, виділяють три класи наслідків, це з незначними, середніми та значними наслідками.
Ми зупинимося на одержанні дозволу на будівництво індивідуальних житлових будинків, які належать до класу з незначними наслідками (так зване СС 1 ).
Перше, що потрібно мати, – це документи на земельну ділянку (які підтверджують право власності або дозволяють спорудження на ній).
Потім, що стосується самого будинку, власник перед початком будівництва повинен повністю розуміти, як буде виглядати будинок після завершення будівництва, як будуть проведені до нього комунікації (вода, газ тощо), які споруди, крім будинку, будуть розташовані на ділянці. Це можна зробити самостійно, а можна замовити розробку проекту будинку.
Потім необхідно буде отримати будівельний паспорт, на підставі якого надалі подається повідомлення про початок будівельних робіт.
Якщо документи були подані відповідно до норм ДБН, то Вам затверджують подані документи і можна розпочинати будівництво.
Дуже часто відмовляють у видачі дозвільних документів у зв’язку з невідповідністю відстані будинку до суміжних ділянок, будинків, також часто порушуються норми щодо відстані до комунікаційних мереж. Іноді основою відмови є і саме планування будинку – розташування житлових приміщень і нежитлових теж має відповідати нормам.
Для того, щоб не переробляти документи по кілька разів, не змінювати проект будівництва, розташування будинку на ділянці, краще зверніться до фахівців у даній сфері.
Проект будівництва
Процес будівництва приватного будинку дуже трудомісткий і тривалий. Для того, щоб правильно вирахувати площу будинку, розміри окремих кімнат, дверні та віконні отвори перед початком будівництва робиться його проект.
Даний проект може бути зроблений власником самостійно шляхом накреслення планів з урахуванням масштабу. Але дуже часто в таких випадках прорахувати все виявляється важко і вже в процесі будівництва відбуваються зміни, що тягнуть за собою зміну площі, а іноді і розташування кімнат. У зв’язку з цим виникають труднощі із введенням об’єкта в експлуатацію, оскільки дозвільні документи не відповідають підсумковому будівництву.
Для того, щоб уникнути таких ситуацій, перед початком будівельних робіт та отримання дозволів на таке будівництво робиться проект будинку. Цей проект має бути зроблений архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Якщо замовляти проект, а не робити його самостійно, в ньому обов’язково вказується матеріали, які будуть використовуватися у будівництві (як фасаду, так і внутрішніх стін), матеріал даху та інше.
Також обов’язковим елементом такого проекту є розріз будинку по поверхах, з обов’язковою експлікацією приміщень, вказівкою специфікацій вікон та дверей. Це не повний перелік того, що може містити проект будівництва, адже залежно від складності будинку, матеріалів з яких він буде зроблено, розташування земельної ділянки, на якій планується будівництво, залежить остаточний проект.
Для того, щоб бути впевненими, що будинок, про який Ви мрієте, і будинок, який вийде в кінці будівництва, буде таким самим, краще зверніться до фахівців! Наші співробітники завжди готові допомогти Вам як на етапі розробки проекту будинку, так і отримати дозвільні документи та ввести будинок в експлуатацію.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на земельну ділянку
- Витяг з ДЗК
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років і на нашому рахунку є не один розроблений проект будинку. Наші співробітники готові взяти на себе увесь процес підготовки необхідних документів для будівництва будинку. Окрім цього, звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець, Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста щодо розробки проекту будинку
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання Проекту будинку
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо документи, необхідні для будівництва будинку
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах ДАБК тощо
- Готуємо повний пакет документів для розробки проекту будівництва будинку
- Видаємо готові документи в красивій папці
Отримання будівельного паспорта
Будівництво будинку досить трудомістка та тривала процедура. І вона полягає не тільки в роботі будівельників, а й в одержанні дозвільних документів на будівництво.
І першим таким документом є одержання будівельного паспорта. Для того, щоб його отримати необхідно звернутися до органу архітектури та містобудування з відповідною заявою. Разом із заявою необхідно подати цілий пакет документів – це і документи на земельну ділянку, на якій буде розташований будинок, і проект будівництва (який повинен бути зроблений заздалегідь) та ескіз забудови земельної ділянки. І якщо проект будівництва будинку є не обов’язковим, то ескіз будівництва є обов’язковим документом, без якого неможливо отримати будівельний паспорт.
Також подаючи документи на будівельний паспорт, необхідно впевнитись, що Ваша будівля відповідає державним будівельним нормам. Адже якщо в ескізі забудови земельної ділянки буде виявлено хоч одну невідповідність – Ви отримаєте відмову у видачі будівельного паспорта.
За законодавством України після подання заяви на видачу будівельного паспорта управління архітектури та містобудування протягом 10 робочих днів має дати відповідь.
Процедура отримання будівельного паспорта є досить тривалою та трудомісткою. Оскільки підготувати проект будівництва будинку та ескізні наміри забудови, щоб вони відповідали всім вимогам ДСП, є досить важливим.
І для того щоб отримати будівельний паспорт в максимально швидкі терміни, не отримувати відмови і нескінченно не переробляти проект і ескіз будівництва, рекомендуємо звернутися до фахівців. Співробітники компанії «Аналог БТІ» працюють у сфері отримання дозвільних документів на будівництво вже багато років і готові взяти на себе всі труднощі оформлення таких документів.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на земельну ділянку
- Витяг з ДЗК
- Проект будівництва будинку
- Ескізні наміри забудови земельної ділянки
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо отримання будівельного паспорта на будинок. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів для отримання будівельного паспорта. Окрім цього, звертаючись до нас , Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові в строк і без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста щодо видачі будівельного паспорта
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання будівельного паспорта
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо документи, необхідні для отримання будівельного паспорта
- Подаємо пакет документів до органу архітектури та містобудування
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування
- Готуємо повністю пакет документів для отримання будівельного паспорта будинку
- Отримуємо будівельний паспорт
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги: | |
Отримання витягу з ДЗК | |
Розробка ескізу забудови земельної ділянки | |
Заява на отримання будівельного паспорта |
Подання повідомлення про початок будівельних робіт
При будівництві приватного будинку дуже важливим є отримання дозволу на будівництво. І одним із таких документів є повідомлення про початок будівельних робіт органу державного архітектурно-будівельного контролю.
Форма такого повідомлення затверджується КМУ. У такому повідомленні обов’язково має бути зазначена адреса будівництва (вона має відповідати адресі земельної ділянки, на якій планується будівництво будинку). Якщо будівництво будинку здійснюється на підставі будівельного паспорта, обов’язковою умовою є вказати відомості про нього.
Ще одним із обов’язкових пунктів, який має бути вказаний – це відомості про сам будинок. У повідомленні зазначається – скільки поверхів буде, яка площа будинку. Площа вказується як загальна, так і окремо мають бути відомості про житлову площу.
Після реєстрації повідомлення про початок будівельних робіт у єдиному реєстрі документів Ви маєте право розпочинати будівництво свого будинку. Повідомлення про початок будівельних робіт діє до кінця будівництва будинку.
Для того щоб отримати повідомлення про початок будівельних робіт, бути впевненим, що всі дані вказані в ньому введені правильно, радимо звернутися до фахівців. Співробітники компанії “Аналог БТІ” готові допомогти Вам при оформленні дозвільних документів на будівництво.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на земельну ділянку
- Довідка про резервування адреси
- Будівельний паспорт
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо отримання дозволів на будівництво. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів для подання повідомлення про початок будівельних робіт. Окрім цього, звертаючись до нас – Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові вчасно та без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець, Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста щодо отримання дозвільних документів на будівництво
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для подання повідомлення про початок будівельних робіт>
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо документи, необхідні для подання повідомлення про початок будівельних робіт
- Подаємо пакет документів до органів державного архітектурно-будівельного контролю
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах ДАБК тощо.
- Реєструємо повідомлення про початок будівельних робіт
- 6. Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги: | |
Отримання Витягу з ДЗК | |
Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт |
Отримання декларації про готовність об'єкта до експлуатації
Дуже важливим у процесі будівництва є введення готового будинку в експлуатацію. Це здійснюється шляхом подання декларації щодо готовності об’єкта до експлуатації.
Така декларація подається до органу архітектурно-будівельного контролю. Форма її затверджується Кабінетом Міністрів України.
У декларації про готовність об’єкта до експлуатації мають бути зазначені відомості про повідомлення про початок будівельних робіт. Також зазначається інформація про земельну ділянку, на якій розташований будинок.
Після того, як будинок буде збудований, необхідно викликати інженера, який проведе технічну інвентаризацію об’єкта та зробить технічний паспорт будинку. Цей технічний паспорт необхідний , оскільки в ньому вказується фактична площа будинку, що впливає на отримання дозволу на введення в експлуатацію будинку.
Орган ДАБКу протягом десяти робочих днів після подання декларації, у разі подання повної інформації про об’єкт та відповідності поданих даних документам та нормам, вносить відомості до єдиного реєстру. Датою прийняття будинку до експлуатації є дата реєстрації декларації у відповідному реєстрі.
Після введення будинку в експлуатацію необхідно зареєструвати право власності на будинок у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Процедура отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації є досить трудомісткою. Якщо у декларації будуть зазначені відомості, які не відповідають дійсності – пакет документів повертатиметься Вам. Також дуже частою є практика, коли допускаються помилки в технічному паспорті – внаслідок чого відомості про технічну інвентаризацію будинку вказані неправильно. Після введення такого будинку в експлуатацію надалі виникають проблеми.
При введенні будинку в експлуатацію радимо звернутися до фахівців і бути впевненими у правильності оформлення Ваших документів на будинок.
Які документи Вам знадобляться*:
- Документи на земельну ділянку
- Будівельний паспорт
- Повідомлення про початок будівельних робіт
- Довідка про присвоєння адреси
- Технічний паспорт
*Але завжди необхідно пам’ятати, що цей перелік документів приблизний, і в кожному конкретному випадку він може змінюватись і доповнюватись.
Наша пропозиція
Компанія «Аналог БТІ» працює у сфері нерухомості вже багато років, і на нашому рахунку є не одна успішно завершена справа щодо введення будинку в експлуатацію. Наші співробітники готові взяти на себе всі труднощі підготовки необхідних документів. Окрім цього, звертаючись до нас – Ви завжди будете впевнені, що Ваші документи будуть готові вчасно та без помилок.
Для цього Вам необхідно буде підписати договір на надання послуг. Насамкінець, Ви отримаєте готові документи, не витративши на це ні свого часу, ні своїх сил.
Що Ви отримуєте в кінцевому результаті
- Консультацію кваліфікованого юриста щодо введення в експлуатацію будинку
- Чіткий план, як проходитиме Ваша справа та терміни її виконання
- Підготовку всіх документів, необхідних для отримання Декларації про готовність об’єкта до експлуатації
- Реєстрацію права власності на будинок за Вами
Як ми працюємо
- Підписуємо офіційний договір із Замовником
- Отримуємо документи, необхідні для введення в експлуатацію будинку
- Подаємо пакет документів до органів державного архітектурно-будівельного контролю
- Представляємо інтереси Замовника в органах державної влади та місцевого самоврядування, органах ДАБКу , органах нотаріату тощо.
- Готуємо повністю пакет документів для отримання декларації щодо готовності об’єкта до експлуатації
- Отримуємо Декларацію про готовність об’єкта до експлуатації
- Реєструємо право власності на будинок за Вами
- Видаємо готові документи в красивій папці
Додаткові послуги | |
Отримання витягу з ДЗК | |
Присвоєння адреси будинку | |
Технічний паспорт | |
Реєстрація права власності |